La darrera tornada.

Mai aconseguisc tindre seguida escrivint aquest blog, vaig tindre altre que si vaig actualitzar durant poc més de dos anys, però com sempre vaig acabar per abandonar-lo. Ara a res de començar la meua vida per València, pensava en reprendre'l per poder contar el que m'anava passat allí mentre vivia a soles (al menys sense amics, perquè al pis visc amb tres persones més).

Mantindre actiu un blog i aconseguir seguidors és molt complicat, ho dic per experiència, Solo Esgrima em dona molta satisfacció, i mes vorer que hi ha gent al voltant d'Espanya que sap qui som... però em dona molta faena que s'acumula. Així que be, no tinc prou amb eixe blog, ni amb la meua faena (que és precisament encarregar-me de les reds socials i blogs) que ara a més em compromet a actualitzar "Fotrogramas de mi vida", per idea d'Israel.

Podeu trobar-me també a facebook i fer-se fans, no de mi, però si de la meua fotografia i dibuixos, i els que ja esteu allí, doncs be, ja sabeu de l'existència d'aquest blog. També, si voleu estic a flickr, encara que no se per molt temps.

1 comentarios:

Israel dijo...

Una bona manera de difondre el blog és redireccionant les entrades a les reds socials.

Good luck!