Setmana 3



Ja ha passat una setmana més a València. Hui per fi, torne a casa, ón m'espera una festa de despedida d'un gran amic, al que trobaré moltíssim a faltar, però que sense dubte aniré a visitar.

Aquesta setmana ha sigut mogudeta, hem eixit dos nits a sopar, la primera amb la gent de l'assignatura de "Claves" i la segona amb Javi, Patri i Amparo. També he començat a dur-me amb més gent del máster, i estic fent prous amics, o companys per ara ja que no els conec de més de fa una setmana, però són tots bona gent, això si, a vorer quin d'ells més important que l'altre.

També, ahir vaig anar a esgrima i vaig fer la primera classe de mà (o classe de mestre que diuen ací) amb el mestre Peiró, va anar molt be, de fet em va encantar. Això si, no sense abans muntar i baixar escales corrent a les "ordres" de Cris. Després vaig tirar, amb la sort que vaig guanyar dos sasalts 4-5 contra una de les xiques més bones de la UPV, i vaig perdre 2-5 contra un dels xics. Be, la cosa va be, si es deveres que seguim a aquest ritme, la diferència al CADU (no m'atrevisc a dir que també al nacional) serà impressionant.

Be, vos deixe amb la foto d'un nou "company" d'habitació que m'il.lumina per la nit mentre dorc :) Bon fi de setmana, ens veim per Alcoi!!!

1 comentarios:

Israel dijo...

Bueno, pareix que la cosa va "viento en popa". Ja et vaig dir jo que t'aniries adaptant a VLC i totes les novetats.